Hizmetlerimiz

Teknik Servis ve Destek

Teknik Destek ve Bakım Hizmetleri

Bilişim Sektörü Toptancılığı Nisan Bilgisayar olarak BT sektöründeki ürün yelpazesini bilgisayar satışı yapan ve desteğini veren her tür boyuttaki firmalara çeşitli yollardan ulaştırıyoruz. Sadece bayilerimize özel B2B sitemiz ve müşteri temsilcilerimiz aracılığı ile siparişlerin verilip, ödemelerin yapılıp son noktada ürünlerin bayilere gerek şehir içi sevkiyat gerekse kargo firmaları vasıtesı ile ulaştırıyoruz. Uygun finans seçenekleri ile bayilerimizin son kullanıcıya ürünleri kolay ulaştırabilmesini sağlıyoruz. On-line Satış Nisan Bilgisayar bayisi olan firmalar için özel tasarlanmış web sitemiz üzerinden her türlü siparişin verilebileceği, ödemelerin yapılabileceği bir sistem kullanmaktayız. Gerekli evrakları tarafımıza ulaştıran her bilgisayar firması, işlemlerin onaydan geçmesinden hemen sonra "bayi kodu", "kullanıcı adı", "şifre" verilmektedir. Verilen siparişler ve ya ödemeler otomatik olarak anlık biçimde sisteme yansıyıp işleme alınırlar.
İşletmelere; ürünlerinin türü, markası ve modeli ne olursa olsun, işlerinin devamlılığını sağlamak ve beklenmeyen sorunlarda kesintisiz ve acil destek sunabilmek için sözleşmeli hizmetler sunulmaktadır.

Hizmet Seçenekleri

  • Telefonda Destek Hizmeti:
  • Sözleşmeli işletmelerden çağrı geldiğinde anda, çağrı merkezi derhal müşterinin talebini ve destek koşullarını inceler. Şayet telefonda çözülebilir bir durum söz konusu ise, sorun çözülerek, çağrı hizmeti sonlandırılmış olur. Talep telefonda karşılanamıyor ise, müşteriye destek koşulları çerçevesinde, yerinde destek hizmeti verilir.
  • Uzaktan Destek Hizmeti:
  • Sunucu veya ağ (network) sistemlerinde oluşan problemler ya da bu sistemler için alınmak istenen teknik destek, internet üzerinden, uzaktan erişim (remote access) yoluyla sağlanır.
  • Yerinde Destek Hizmeti:
  • Müşterilerin sorunlarına, sözleşme koşulları çerçevesinde, yerinde destek verilir. Sorun giderilerek, talep yerine getirilmiş olur.
  • Periyodik Bakım Hizmeti:
  • Periyodik bakım hizmetini alan müşterilere, sözleşme kapsamındaki ürünler için, sözleşmede belirten aralıklarda genel bakım hizmeti verilir. Periyodik bakım sırasında cihazların kontrolleri yapılır, varsa arızalar giderilerek, fiziksel bağlantıları kontrol edilir. Bu sayede arızaya sebep olabilecek durumların önüne geçilmiş ve performansın korunarak iş devamlılığı sağlanmış olur.
  • Destek Uzmanı Bulundurma Hizmeti:
  • Destek uzmanı bulundurma hizmetini alan müşterilere, firmamız tarafından destek uzmanları tayin edilir. Bu uzmanlar sürekli müşterilerimizin yanında olup, sorunlara ilk müdahalede bulunur. Oluşan problemlerin çözümü mümkün ise sorun giderilir, değilse firmamızla gerekli koordinasyonu sağlanarak çözülme ulaşılır.
Destek kapsamı, ihtiyaca göre donanım ve/veya yazılım desteği olabileceği gibi, parça hariç veya parça dâhil şeklinde de olabilir. Sözleşmeli müşterilerimize verilen servislerle ilgili olarak düzenli raporlar alınarak, verilen hizmet ve kalitesi sürekli takip edilir. Bu raporlar müşterilerimizle de düzenli olarak paylaşılır.